zadzwoń 19 000 koszt wg stawki operatora

ZYSKAM 20 ZŁ
NA USŁUGI
VIRGIN MOBILE
BANKOWO.

Załóż konto w eurobanku
i korzystaj z niego, a obniżysz swoje rachunki
za telefon nawet o 240 zł!

jak otrzymać 240 zł?

  • 1 Załóż konto prestige lub active w eurobanku.
  • 2 Dokonuj doładowań karty Virgin Mobile na kwotę min. 19 zł
  • 3 Wykonuj min. 3 płatności kartą do konta na łączną kwotę 50 zł.
  • 4 Zyskuj po 20 zł przez 12 mies.
}przez kolejnych 12 miesięcy

jak otrzymać zwrot 720 zł?

  • 1 Załóż konto prestige lub active w eurobanku
  • 2 Przystąp do programu rodzina i przyjaciele
  • 3 Wykonuj transakcje kartą do konta lub telefonem za sport, rozrywkę i rekreację
  • 4 Zyskaj nawet 720 zł zwrotu rocznie!
skorzystaj z promocji, uzupełnij formularz
wyślij
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Informujemy, że przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez Euro Bank S.A. z siedzibą przy ul. św. Mikołaja 72 we Wrocławiu w celu obsługi niniejszego zgłoszenia, marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz będą archiwizowane w celu zachowania dowodów przed ewentualnymi roszczeniami lub zarzutami. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do ich treści oraz ich poprawiania. ukryj treść klauzuli

Przejdź do kolejnego kroku: wypełnij wniosek o konto!
Zajmie Ci to zaledwie kilka minut.

ZAŁÓŻ KONTO

Przepraszamy,

wystąpił błąd systemu - proszę spróbować za chwilę.

sprawdź, co zyskujesz:

0 zł za
prowadzenie
konta przez rok


- w ramach akcji promocyjnej
zwrot opłaty

za kartę do konta
przez rok

- w ramach akcji promocyjnej
darmowe
wypłaty


w PLN ze wszystkich
bankomatów w Polsce
 
0 zł za przelewy
do innego banku


i wykonywanie zleceń
stałych przez internet
darmowa
pomoc


medyczna, domowa
komputerowa i concierge
nowoczesna
aplikacja


z możliwością korzystania
z płatności zbliżeniowych
telefonem z kartą mobilną Visa
Organizatorem akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile” jest Euro Bank S.A. (Bank) we współpracy z Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.
Akcja promocyjna trwa od 1.10.2016 r. do 31.03.2017 r. i dotyczy kont w pakietach Active i Prestige. Uczestnikiem Akcji promocyjnej może być osoba, która jest Abonentem Virgin Mobile, w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do niej nie była posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych prowadzonego przez Bank oraz do 31.03.2017 r. wypełni formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej lub w Placówce Banku, a następnie zawrze umowę Konta. Umowa Konta w ramach Akcji promocyjnej może zostać zawarta w Placówce Banku do 31.03.2017 r., lub za pośrednictwem Wniosku o Konto, który należy złożyć do 31.03.2017 r., a następnie do 14.04.2017 r. zawrzeć umowę konta w pakiecie Active lub Prestige.
W ramach Akcji Uczestnikowi w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy konta przysługuje: brak opłaty miesięcznej za prowadzenie konta zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty oraz zwrot prowizji za udzielenie limitu w koncie. Łączna wartość nagród to 240 zł. Warunkiem otrzymania pierwszej nagrody pieniężnej jest dokonanie w przeciągu dwóch miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy konta min. 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 50 zł oraz doładowania konta w Virgin Mobile w wysokości łącznej min. 19 zł za pośrednictwem eurobank online lub Aplikacji mobilnej Banku, bądź poprzez stronę internetową lub Aplikację mobilną Virgin Mobile używając Karty debetowej lub wykonując przelew za pośrednictwem serwisu PayU, PayPal lub BlueMedia. Nagroda pieniężna zostaje przyznana za miesiące, w których warunki zostały spełnione.
Program „Rodzina i Przyjaciele” dotyczy kont w pakiecie Active i Prestige. Zwrot w Programie „Rodzina i Przyjaciele” wynosi maksymalnie 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych zrealizowanych kartami Posiadacza konta wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem. Konto otwarte w ramach Akcji nie może zostać otwarte z polecenia w ramach Programu.
Bezpłatne przelewy do innego banku nie dotyczą płatnych przelewów ekspresowych, SORBNET, przelewów do ZUS i US. Pakiet assistance wymaga aktywacji. Szczegóły, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności Ubezpieczyciela oraz wysokość pokrywanych wydatków, dotyczące Ubezpieczenia Assistance, są zawarte w: Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia Medical Assistance, Home Assistance, Assistance sprzętu komputerowego i Concierge posiadaczy kont w Euro Banku S.A. ubezpieczyciel TUiR Allianz S.A. Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.
Szczegóły, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: Akcji „240 zł bankowo z Virgin Mobile”, Wydawania i używania debetowych kart płatniczych, Konta dla osób fizycznych, Programu „Rodzina i Przyjaciele”, Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych w urządzeniach mobilnych dla aplikacji mobilnej, Warunki ww. Ubezpieczeń dostępne są w placówkach Banku oraz na www.eurobank.pl.